Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2011 18:00 - свободата е секси
Автор: emerald Категория: Музика   
Прочетен: 828 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.05.2011 17:56


ccc

cccc

ccccc

Ако искаш да ми докажеш, че си за мене,

покажи ми зъбите си.

Силен, умен мъж е като здрав жребец.  


cccc

Не искай пари. 

Искай твоите пари.

Покажи ми зъбите си. 

Опитай къс от месото на лошо момиче.

Покажи се. Да видя какво мислиш. 

Без посока съм. 

Трябва ми цел.

Но имам само придружение. 

….

Вземи нещо от мене, boy.

… Истината е секси. 

Разкажи ми нещо,

което би ме спасило. 

Търся мъж, да ми стори добро. 

Разкажи ми нещо,

което би могло да ме измени. 

… За разплата

ще те галя с уморените ми ръце. 

… но кажи ми кога.

Отвори си устата, boy.

Покажи ми…

Нямам спасение нито религия.

...

Моята религия си ти.

Вкуси ме, boy.

Знай: Жилава кучка съм. 

… имам лоши привички

… обичам да ги разсаждам.

Никой не е  идеален.

… ястие от лошо момиче съм...

Трябва ми само малко опътване...

Разкажи ми нещо,

което би могло да ме спаси.

Търся мъж, да ме оцели. 

… Кажи ми само кога е добре. 

….

Моята религия си ти.

На помощта й трябва мъж.

Сега, сега покажи ми 

зъбите си за разкъсване.

… Отвори си устата, boy.

Не е важно колко тя е голяма,

а какво излиза от нея. 

Моята религия си ти...

Трябва ми само малко упътване…

Отвори си устата, boy….

cccc


П.П. Свободен, частичен превод 

на show me your teeth

(Stefani Joanne Angelina Germanotta, 

born march 28, 1986 in New York)

Браво на родителите й.

Браво на таланта й.

Браво на младостта й. 

Браво на артистичността й.
Браво на смелостта й...

... да се оцени кон
дали е способен да опътва,
дали е способен да е спасителен пояс,
му се гледа в устата ...







Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emerald
Категория: Изкуство
Прочетен: 31095
Постинги: 13
Коментари: 0
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930